Lördag 30/1

Har haft så mkt att göra nu på sista tiden så jag har inte
haft tid eller ork att sätta mig vid datorn överhuvudtaget.
Får se om jag kommer uppdatera lite från Gran Canaria nästa
vecka.  Har varit lite på Hindersmässan idag med pappa och A-B.
Skulle köpa paket till Anton så vi gick mest igenom.
A-B hade kuponger och fick därför massor av gratis munkar!
Mums, Ska bli så gott att äta en munk med choklad och nötter på.
Klockan 17.00 idag så ska vi åka ut till dylta för att fira Anton.
Han fyller inte försen den 9 Februari men Fredrik, Nina och Anton
åker till Egypten på torsdag och är därför borta under hans födelsedag
så vi ska fira honom innan dom åker istället för efter.
Nu ska jag sätta igång att städa innan vi åker.
Föresten så kommer jag lägga upp kläderna som jag köpte i stockholm i
Onsdags.

Chuci Chusci - Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0