come on sisters raise you're hand

Jag har varit så dålig på att blogga dom senaste dagarna
men ni får helt enkelt stå ut nu under sommaren.
Idag kom i föresten hem från Anton och dylta så nu är jag i stan igen.
Veckan som kommer nu blir en jobbvecka för mig, ska spendera hela veckan
på olika ålderdomshem här i Örebro och spela och sjunga för dom tillsammans
med Astrid. Det ska faktiskt bli riktigt kul! Några som ialla fall uppskattar det
man gör... hahha
Har faktiskt varit ute och övningskört idag! Började lite smått i Onsdags men
idag tog jag en "lektion" på en timma och körde lite.
Riktigt kul är det faktiskt och jag längtar tills jag verkligen kan det där!
nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0