det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt!

Hejsan!
Idag har det faktiskt varit typ mittemellan-väder. Det har varit varmt
men det började regna framåt eftermiddagen!
Idag tog vi en tripp till Kiviks Musteri! Där var vi förra året och såklart ville
jag åka dit igen. Där köpte vi massor av deras juicer, cider m.m
Vi åkte genom Tomelilla för att komma till Kivik och då stannade vi till hos
Bo Ohlssons. Gud vad jag tycker om det stället. Dom har verkligen allt!
köpte mig Sofi Fahrmans Elsas Mode och sedan en till box av VÄNNER.

Nu sitter jag här med en kopp thé och ska försöka svara på en del mail
och frågor som sedan kommer upp på bloggen (under kvällen!)
Sedan ska jag förbereda några inlägg till min andra blogg!
Funderar om jag ska göra den till en modeblogg, bara mode alltså!
Så har jag kvar denna, för jag har fortfarande lite svårt att släppa blogg.se
får se hur jag göra, jag bloggar här tills jag kommer hem iallafall!

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0