Svar på era frågor!

Hur fick du upp idén om att börja blogga?
Jag vet faktiskt inte. Jag tyckte om att läsa andras bloggar och
tänkte då mest att jag själv då skulle starta en egen blogg.


Kan inte du ge lite smink tips? det skulle vara roligt!?
Jo visst det kan jag nog göra, får se vad jag hittar på.


Redigerar du dina bilder? med tanke på att du har pratat
om att du har acne? jag ser nämligen ingen acne!
Ja jag redigerar mina bildar för jag tycker såklart inte om min acne
så ja, jag tar bort dom.


hur gammal är du och vart bor du?
Jag är 16 år och bor i Örebro


Hur gick det med dina bokinlägg som du skulle tipsa om?
Oj då, dom har jag verkligen helt glömt bort. Dom kommer upp
så fort jag kommer hem.


vill bara säga att jag tycker jätte mycket om din blogg och blev
jätte glad när du lade upp bilder från en plåtning med Kristen Stewart!
Skulle vara så roligt om du kunde fortsätta med sånt?
Tack så mycket! Jo gud det kan jag göra, tycker också det är roligt!
Vad roligt att du tyckte om det! :D


Kan du tipsa mer om "acnegrejer"?
Ja jag hade faktiskt tänkt göra det när jag kommer hem igen.
Blir lättare när jag är hemma och kan koncentrera mig mer på mina
inlägg! Blir lite hastigt såhär när jag är på semester.



Vad använder du dig av för redigeringsprogram?
Jag använder mig utav Picasa 3 och Photoscape


Läser du några av dom riktigt kända bloggarna?
Ja det göra jag. Jag älskar blondinbellas blogg för hon och
jag har acnen gemensamt och hon har hjälpt mig att får en
bättre självkänsla tack av allt hon skriver!
Jag tycker även om Tyras och Angelica Blick


Har aldrig hört något om någon pojkvän. har du någon?
Jag hade ingen pojkvän förrut, men ja nu finns det en! :D


jag tycker jätte mycket om din blogg amanda och tycker du
uppdaterar väldigt bra, finns alltid något att läsa om!
Nu till min fråga, kan inte du ladda upp en bild på dig helt utan
smink? så där som blondinbella gjorde?
Tack så jätte mycket! Det värmer.
Jo kanske jag kan, jag får se!


Kan inte du tipsa om bra bloggar som du tycker om?
Jo det kan jag göra. Kan ta det i ett separat inlägg imorgon!


För ett tag sedan så pratade du om något "heligt projekt" , har inte hört
av det på ett tag och undrar därför om du har lagt ned det eller om du
fortfarande håller på med det? vad handlar det om? är sååå nyfiken!
p.s jag älskar din blogg!

Jo, jag håller fortfarande på med det men har lagt det lite på is just nu över
sommaren. Hade tänkt att dra igång med det i höst igen.
Ni får hålla ut lite till. Än så länge vill jag fortfarande ha det hemligt!



Kan inte du göra något videoinlägg?
Jag har sagt förrut att jag inte vill göra videoinlägg men jag ska fundera
på saken. I såfall så blir det bara ett videoinlägg!



Jag är så tacksam för alla frågor som jag får och hoppas att ni fått svar på det ni önskat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0