Du gamla, fria nord här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord

Vilken dag igår alltså! För det första så var det inget bra väder att jobba i om
man tänker på att det var sjukt varmt. Vi svettades verkligen ihjäl ett antal
gånger. Efter jobbet så åkte jag och Astrid hem till Vicco och bada, Clara
och Johanna kom även senare så vi där och hade det super mysigt! :D
Kvällen spenderades på stora holmen med folk, vilket var nice!

Nu ska jag cykla iväg till g-mormor och hjälpa henne att klippa gräset, senare
ska jag ut till dylta för att vara där i en hel vecka, ska vara barnvakt åt
min kusin så det är en liten del av mitt sommarjobb kan man säga.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0