the questions

Tänkte svara på lite frågor som jag fått.
Jag kommer lägga upp lite frågor då och då som jag får.
Hoppas ni får svar på det ni önskar.




Hur fick du din hörselskada?


Om jag ska vara helt ärlig så vet varken jag eller mina föräldrar hur jag fick
den men dom började upptäcka det på dagis då dom andra barnen skulle viska i
mitt öra och då vände jag automatiskt mitt andra öra till.
Men enligt sköterskerna som kollade min hörsel på min fyra-års-kontroll som
man gör så hörde jag tydligen bra. Jag har heller inte varit med i någon olycka så att
jag skulle kunna ha blivit av med den då. Frågan är faktiskt fortfarande ett mysterium!


När började du att blogga?

Det började jag med för ca 2 år sedan i september har jag för mig, du kan ju alltid
gå tillbaka i arkivet för att kolla.


Hur många läsare har du och hur fick du så många läsare?

Jag har mellan 450-600 läsare/dag.
Jag tror det var efter att jag vann Sexy by sweden kitet på Bella&Tyra Show.
Sedan dess har det droppat in läsare lite då och då och det roliga är ju att
dom flesta har stannat kvar så jag har nu en jämn och skön läsar skara.


Kan inte du börja videoblogga?

Nej, jag har faktiskt avstått från att videoblogga.


Jag har läst att du spelar och sjunger mycket, kan inte du lägga upp
klipp på när du sjunger och spelar?

Jag vet inte, det kanske jag gör någon gång. Vi får helt enkelt se!

Vilken linje ska du gå på på gymnasiet eller går du redan på gymnasiet?

Jag börjar gymnasiet i höst och jag ska gå Musik-estet programet här i Örebro


Är känns det konstigt att ha hörapparat?

haha, nej det gör det inte, det känns ungefär som om du har en hörsnäcka i örat
men "känseln" går ju över efter ett tag så jag känner inte ens att den sitter där.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0