there where moments of gold and there where flashes of light

Hej
Har varit på marieberg en sväng med mamma och Emil.
Skulle försöka hitta en långt linne som jag ska ha under min
skolavslutnings klänning som är jätte genomskinlig.
Efter lite letande så hittade jag en, nu fattas bara en bandlös
BH som jag ska köpa på måndag.
Det kommer bli en hetsande vecka känner jag på mig.

Just nu håller jag på att färga håret. Äntligen säger jag bara!
Har haft världens längta utväxt länge nu men jag ville ändå dra ut
på färgningen så att den kom så pass nära inpå avslutningen.
Ikväll får vi se vad som styrs antingen blire en lugn hemma kväll
eller så blire ut med folk.

Ska även få upp mer modeinlägg och det första bok inlägget kommer
komma lite senare!


Kommentarer
Postat av: Frida =)

SV: Men Amanda, det går tåg ;) fast man kommer inte att ses varje dag som man gjort i 3års tid... :(

2010-06-05 @ 18:52:52
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0