why did you do this to me? im so sick of it....

Hej!
Gud vilket väder vi nu har i Sverige. Det är verkligen helt underbart!
Evelin min bästa vän kom igår och sov hos mig, Vi hade lite the ring marathon
för dom visade båda filmerna igår kväll efter varandra men vi var så trötta
så vi gav upp efter ett tag inne i andra filmen.

Idag så har vi legat i parken och solat, har även varit på stan en stund.
Hittade ett par perfekta shorts på rean som jag visar upp imorgon!
Då visar jag även upp sakerna som jag köpte förra veckan som ännu inte
visat.
På eftermiddagen kom Astrid och vi planerade inför vårat jobb som börjar
på lördag..
Gick ut i parken och satte oss och käkade glass, kan det bli bättre?
- nej jag tror faktiskt inte det!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0