Worldpremier of the twilight saga : Eclipse

Nu har jag äntligen själv fått sett den med egna ögon. Som ni förstår
så pratar jag självklart om Eclipse!
Filmen var sjukt bra och t.o.m rolig, man fick faktiskt skratta en del konstigt
nog. Den var ialla fall den bästa filmen hittils men då har man ju inte sätt
den sista filmen så jag tror detta bara är tillfälligt!
Jag ska faktiskt inte berätta eller prata om det för er som inte läst böckerna
eller sätt filmerna. Men jag får faktiskt lite panik på dom som inte läst böckerna
för då blir jag lite väl stressad över att dom knappt vet något. Det är såååå
lika mycket spännande för oss som läst böckerna som det är för dom som inte
gjort det. Även fast vi vet vad som kommer hända så har vi fortfarande bara
läst det och fått en bild av det i vårat huvud men vi har ju som alla andra inte
sätt filmerna så att få se det på filmduken är faktiskt helt fantastiskt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0