2012

Jag har verkligen inte gjort annat än att latat mig.
Det är väldigt skönt eftersom jag behöver vila min kropp. Hoppas på
att jag mår bättre imorgon. Jag går nog inte till skolan imorgon bara för
att vara hemma en extra dag för att vila upp mig. Ska nog gå till skolan
sista lektionen för då har vi prov så jag ska försöka pallra mig dit då.
Vill göra provet innan jag får påsklov. Känns skönast då!

Mamma och jag åkte och hyrde filmer på eftermiddagen.
Sedan när vi kom hem la vi oss i soffan och tittade på en av filmerna.
Det blev 2012. Okej bra får jag väl säga. Jag är egentligen inte så mycket
för sånna filmer. Som -tex Day after tomorrow och sånna liknande filmer.
Men jag får väl säga att den var helt okej.

Nu ska jag plugga och ikväll är det Grey's Anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0