Sminktips.

Här kommer ett smink inlägg om hur jag sminkar mig.
Har fått frågor om det och tänker därför dela med mig av det.


1. Jag börjar absolut först med att lägga en primer som gör att
ögonskuggan håller hela dagen!
Sedan tar jag en mörkbrun ögonskugga och lägger på halva ögonen.


2. Sedan tar jag en guldig ögonskugga och lägger på restan av ögonen.


3. Sedan tar jag lite vit ögonskugga och lägger en liten skugga i mitten
av varje öga. ( syns inte så jätte bra på bilden)


4. Innan jag lägger på mascaran så skuggar jag på sidorna och sedan
lägger jag på svart ögonskugga som en eyeliner med hjälp av en
speciell borste.


5. Resultatet blir sedan så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0