Solen är väl åsum!

Hej!
Gud vilken vacker dag, jag tror jag har sagt det varenda dag
men jag blir så glad av det vackra vädret!
Kom nyss hem efter en rätt så slapp dag. Vi hade nämligen
Nationella i Engelska idag. Läs - och Hörförståelse var det
och det var lite knepigt faktiskt. Gick hyfsat bra så jag är nöjd.
Det är huvudsaken.
Nu ska jag snart iväg till sången och sedan kommer min kära mamma
och hämtar mig, då åker vi tillbaka till skolan för att ha kvartsamtal.

Hämtade ut West Side Story biljetterna så på fredag är det musikal
som gäller tillsammans med Viktoria, Astrid och Evelin! :D <3


Kommentarer
Postat av: Frida =)

Sv: Vad söt du är, men smart är jag inte. MEn min gärna offrar bara energi på saker som verkligen är nödvändigt(a)



Och ni kika på musikalen åt mig med, så kan jag sitta i Frankrike och vara avis på er =) HA DET!!

2010-03-16 @ 20:10:45
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0