Söndag tillsammans med Evelin

God kväll!
Tog en tripp på stan idag med Evelin, hittade en snygg tröja
som är perfekt till en sval sommarkväll, perfekt att bara sätta
på sig. Kan ju ha den nu också om jag vill.
När vi var klara på stan gick vi hem till Evelin för några timmars plugg.
Trodde jag iallafall men jag fick inte mycket gjort alls. Fråga mig inte
äns om vad vi gjorde för det vet jag inte själv! haha
Vid halv 6 gick jag hem, tog en promenad hem för jag orkade inte sitta
och vänta på bussen. Det var riktigt skönt att gå hem förutom att
det blåste kallt och det hade gått över till minusgrader så det var riktigt
kallt fast uppfriskande.
Imorgon bitti ska jag till audiologen med mina öron så jag slipper skolan
en del på förmiddagen. Tummen upp för det.
Nu ska jag gå och lägga mig med en varm kopp thé och den nya veckorevyn
som jag inte hunnit läst än.


Jag hemma hos evelin.

Skjorta från GT, linne från H&M, jeans från Wear it Company
& klockan från UP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0