The day of my view.

Hej!
Jag har faktiskt ingen aning om varför bilderna inte syns. Dom syns inte
när jag mobilbloggar men jag ska försöka ändra det, om jag ens vet hur
man gör.
Jag märker direkt att vädret har en jätte stor invärkan på mig. 
Igår var det jätte soligt och skönt, då var jag jätte glad och pigg. Idag regnade
det konstant och jag var därför trött och inte på alldeles strålande humör.

Kvällen spenderades framför tvn kan man säga. Desperate Housewives och
Cougar Town är bara ett måste! Så jävla bra och jag känner alltid igen 
mig i varje avsnitt. Skrattar så jag tror jag dör. 
Helt plötsligt kom jag bara på att jag ville locka håret så jag gjorde det och blev
klar nu. Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon bitti. 
Alla ni som går i nian vet ju att det är Engelska Nationella imorgon. :S 

God natt. 

 
Mamma hade köpt med Semlor hem idag och vad är inte
bättre än en god Semla med mycket grädde och en STOR
kopp kaffe!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0