Tjejkväll med tjejerna.

Kvällen igår var jätte rolig, skönt att umgås utanför skolan.
Jag, Evelin och Vicco var hemma hos Evelin. Vi käkade lite och kollade
på Melodifestivalen, Gud vad arg jag blev när Anna vann. Salem skulle
ha vunnit. Han är ju den ända som kan slå utomlands. Aja nu blev det
så och jag får leva med det.

klockan 11 så kom Clara och Astrid. Dom hade varit på spelning innan
så vi visste att dom skulle komma senare. Då käkade vi massa chips och
tittade på film. Sedan hände nått som var så himla kul fast skit läskigt.
Jag har aldrig sett Clara vara så rädd i hela sitt liv. Slutade med ett
samtal till polisen. Vi var riktigt rädda måste jag säga.
Dom åkte hem runt 1 och jag sov sedan hos Evelin.

Tog inte så mycket bilder. Glömde kameran hemma så tog med mobilen.
Den har ingen blixt så det blev mörka bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0