Vårväder!

Vilket härligt väder det är idag. Gick hem från mamma i det fina
vädret och tog en promenad innan jag gick hem till pappa och käka
frukost. Gjorde ordining en dunderfrukost, super gott efter att varit ute
gått. :) Ska försöka plocka ordning lite här hemma. Det ser inte bra ut
och måste därför fixas till. Ska försöka hinna jobba lite med mitt
projekt samt plugga lite. Har hamnat lite efter då jag var sjuk förra veckan
så jag känner att jag behöver komma ifatt lite.

Ikväll blir det tjejkväll med tjejerna hemma hos Evelin. Länge sedan vi hittade
på något så det ska bli superkul. Bilder tas under kvällen och kommer fort upp
imorgon. :D
Nej nu ska jag sätta på lite kaffe, dunka Elvis och börja städa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0