but wait a minute, what am I saying?

Hej!
Jag har varit på strålande humör idag!
Vädret har varit på topp och alla är så lyckliga just nu så
det är inte klokt. Jag blir glad bara jag tänker på det.
Det bäst med det är att alla våran lycka trycker ner allt
stressande med plugget så jag känner mig aldrig stressad
även fast jag kanske måste göra det! jätte skönt.

Innan sången idag så drog jag upp på stan för att jag skulle
köpa ett par skor på monki som jag velat ha länge. Skulle
köpa dom när jag var i Stockholm men dom var slut.
Så jag hållde tummarna och åkte upp till stan idag och tittade
om du fanns här. Som tur va så fanns dom! jag blev jätte glad
och sedan så kändes det som en investering för att det är halva
priset på dom så jag fick bara betala 225:- istället för 450:-
Riktigt värt!!

nu ska jag forsätta läsa i våran svenska bok och sedan blir
det Desperate housewives och Cougar Town.

Har inte tagit någon outfit bil idag så ni får gårdagens istället!


tröja Weekday, byxor L157, halsband h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0