can you sing with all the voices of the mountain



Hej alla mina underbara läsare!
jag har faktiskt en fråga till er, Jag satt förut och funderade att jag ville
göra något annat här i bloggen. Bara för en liten omväxling under sommaren
eller så. Har några alternativ som ni kan välja mellan och så klart så kan ni ju
komma med andra förslag också som ni vill att jag ska skriva om, det gör det ju
dagligen ialla fall men om ni har något extra som ni vill ha svar på!

Tänkte även börja svara på frågor som ni läsare skriver här på bloggen och inte
bara via mejlen , alltså publicera det på bloggen.

ni har och välja mellan dom här:

- tipsa om bra låtar
- tipsa om snygga kläder och vad som är hett nu till/under sommaren
- tipsa om värda-att-läsa bäcker (eftersom att jag är en bok slukare)
- börja uppdatera saker som rör Eclipse och Breaking Dawn! (twilight)
- ha en tävling på bloggen
- bloppis!?

så där , nu har ni mina alternativ.
så skriv gärna eran åsikt, att mejla går fortfarande bra så ni vet.

P.S jag har sett att ni vill att jag ska börja videoblogga men tyvärr kommer jag inte
att göra det då jag inte vill eller orkar just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en fråga som inte angår inlägget, men hur skaffar man kategorier som du har under din header? svara tillbaka i dina kommentarer för jag följer din blogg. tack

2010-05-12 @ 23:20:53
Postat av: Amanda

SV: Hej , jo alla mina slags finesser som jag har på

bloggen är tagna från designadinblogg.se

Jag råder dig att gå in där och titta. Där får du svart på allt.

2010-05-13 @ 11:07:36
URL: http://wwwamandaohlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

- tipsa om snygga kläder och vad som är hett nu till/under sommaren, tycker jag :D

2010-05-13 @ 11:20:27
Postat av: vicco

haha jag brukar ju få daglig updatering om twilightgrejjerna av dig ;) men skriv om lite böcker till sommarn när man får tid att läsa igen? :D

2010-05-16 @ 16:23:24
URL: http://viccoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0