you should be free and I should pay

Hej!
gud vilken dag. Jag har gjort något med höften så jag
har gått runt och haltat idag, går väldigt mycket långsamare
än vanligt och jag får panik eftersom att min normala takt är
som att springa för alla andra. Hahaa
Sista lektionen var det spanska, fick tillbaka provet och jag
var riktigt nöjd med mitt resultat.
Sedan skulle vi börja titta på film. Yes tänkte jag, men jag
blev lika fort arg som jag blev glad. Vi skulle titta på Sagan om
ringen och jag som har lovat mig själv att ALDRIG titta på
den filmen!! men nu har jag så klart inget annat val... :S

Efter skolan följde jag med Evelin hem.
Klockan halv 6 var det möte i skolan om klassresan. Jag och
Evelin var representanter från klassen som skulle föra fram
klassens talan.

Nu har jag precis duschat och ska kolla på Top Model och dricka thé


Evelin och jag gjorde egna Caffe Latte. En riktig höjdare måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0