SVAR PÅ FRÅGA

hejsan amanda! jag har läst din blogg ett tag nu och jag gillar den skarpt :D
jag har bara en fråga, är du sverigedemokrat? / Linn

Hejsan linn!
För det första får jag säga tack så mycket , det är så himla roligt att höra.
Frågan om jag är Sverigedemokrat så kan jag säga NEJ men har även en
tendens att hålla med en del som dom tycker. Jag tycker Sverige ska vara
Svenskt och att det inte ska vara rasistiskt att hissa Svenska flaggan och
att vi även måste göra en begränsning för hur mycket invandrare vi kan
ta in i Sverige. Är det fullt så är det fullt och då kan man inte ta in mera.
Så tycker jag och det står jag för!




Kommentarer
Postat av: linn

hej igen!



tack så mycket för svaret. jag respekterar verkligen att du står för den åsikten :D

2010-10-08 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0