SHAKE IT UP BABY, TWIST AND SHOUT

Hej
Sitter här och får en lite shoppingkick och vill bara åka upp på stan
och shoppa loss. Jag har varit duktig och inte shoppat på länge och det
är för att jag inte haft pengar men också för jag har låtit bli att vistas
på stan. Det är då det smäller.. men nu är det inte långt kvar tills jag
och Evelin ska åka till stockholm. Det är om två veckor och jag SKA
INTE köpa någonting innan, det har jag lovat mig själv!

Nu ska jag plugga lite matte som ska vara klart tills imorgon.
Ikväll är det även Vokens övning och det är inspark för oss nya idag
så jag ska iväg och handla lite fika som jag ska ha med mig dit.
Lite segt att ge sig iväg på en söndag men vad gör man inte för att vara
med i den 12:e bästa kören i VÄRLDEN! det ni ;)


Kommentarer
Postat av: linn

hejsan amanda! jag har läst din blogg ett tag nu och jag gillar den skarpt :D



jag har bara en fråga, är du sverigedemokrat?

2010-10-02 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0