I WANNA DO BIGGER THINGS

Hej!
Den här veckan är så himla rolig.
Jag håller på med dans, musik och teater hela veckan och imorgon så har
vi föreställning! Ska bli så himla kul.
Man är riktigt trött på kvällarna iallafall det måste jag säga.

Jag har gjort en lite affärs idé och har börjat att tillverka mina egna smycken!
Jag kommer öppna en ny blogg för detta och jag framåt sportlovet så kommer
en del av mina smycken komma upp och så kan man köpa dom!
Jag ger er mer info om det när det bärjar närma sig.

Nu ska jag fortsätta titta på Sveriges Mästerkock


Kommentarer
Postat av: astrid

NAJS!

hörde om ditt nya, helt supergalna hår, let me see it!

2011-02-16 @ 21:08:30
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/
Postat av: vicco

ja jag tycker du borde uppdatera om din nya snygga supercoola frilla. :D :D

2011-02-19 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0