THE LOVE THAT USED TO HOLD OUR HEART

Hej!
Helgen har gått jätte fort och det är redan söndag. Det vore egentligen skönt
om det var helg jämt! ;) Vi börjar med ESO-vecka i skolan imorgon så det
ska bli jätte kul! Eso veckan innebär att man är i grupper och testar teater,
musik, dans och bild och gör olika saker av det. Vi ska i slutet av veckan
sätta upp en föreställning av det vi har hållt på med så det ska bli jätte roligt.

I fredags så var jag med Elin Borehed hela kvällen och spenderade även natten
där. Hur mysigt som helst och en helt lyckad kväll blev det. :)
Jag hjälpte henne lite med hennes nya blogg som ni hittar HÄR
och vi tittade även på Fantomen på Operan som jag inte hade sätt.
En helt FANTASTISK musikal och film och jag grina som en jag vet inte vad.

Idag ska jag städa och packa för att åka hem till min pappa.
Sedan blir det en långt Vokens rep i 4 timmar. Inget man längtar till precis....


















Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

Amanda jag blir inte ett dugg förvånad att DU grät, det har ju aldrig (med betoning på aldrig) hänt förut ;) haha

2011-02-13 @ 14:02:02
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0