SKÅL MAYA!

Hej!
Nej nu måste jag skärpa mig med bloggandet. Maya har redan varit och
klagat på mig så jag behöver väl skärpa mig helt enkelt.

Vi hade aktivitetsdag igår (tradition för alla ettor) Vi skulle klä ut oss och
göra olika tävlingar under dagen. Vi vann pris för mest taggad klass!!
Såklart!! Vi är ju Esteter :)
Efter skolan träffade jag Malin på stan för att försöka hitta någon present
till Eva. ska hem till henne på Prinsess party på lördag! kommer bli awsome.

Öppnade min gigantiska Pommac idag för att jag helt enkelt var tvungen. hihi






SKÅL PÅ DIG MAYA!!! :D HIHIHI

Kommentarer
Postat av: MAYAS VÄRLD

Skål snygging! Nu blev jag glad :')

2011-03-10 @ 22:48:18
URL: http://mayasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0